Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
produkty konsumpcyjne, różnice we wzorcach spożycia odzwierciedlają także wielkości konsumpcji różnych dóbr. Wśród krajów Unii Europejskiej roczne spożycie chleba na jednego mieszkańca waha się od 131kg we Włoszech do 30kg w Danii. W odniesieniu do konsumpcji mrożonej żywności te graniczne wielkości wynoszą 38kg w Danii i 6kg w Grecji. Spożycie jogurtu jest największe w Holandii i wynosi 20kg, natomiast najniższy poziom osiąga w Irlandii - 3kg. Podobne różnice występują w konsumpcji napojów: w Irlandii pije się 2 razy więcej herbaty, niż wynosi przeciętna dla całej UE, konsumenci duńscy natomiast piją 2 razy więcej (10,8kg) kawy, niż średnio w krajach UE. W
produkty konsumpcyjne, różnice we wzorcach spożycia odzwierciedlają także wielkości konsumpcji różnych dóbr. Wśród krajów Unii Europejskiej roczne spożycie chleba na jednego mieszkańca waha się od 131kg we Włoszech do 30kg w Danii. W odniesieniu do konsumpcji mrożonej żywności te graniczne wielkości wynoszą 38kg w Danii i 6kg w Grecji. Spożycie jogurtu jest największe w Holandii i wynosi 20kg, natomiast najniższy poziom osiąga w Irlandii - 3kg. Podobne różnice występują w konsumpcji napojów: w Irlandii pije się 2 razy więcej herbaty, niż wynosi przeciętna dla całej UE, konsumenci duńscy natomiast piją 2 razy więcej (10,8kg) kawy, niż średnio w krajach UE. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego