Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 20/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
jednak podzielone - vide fiatowska multipla). Vel satis należy do segmentu S1, którego w skład wchodzą m.in. mercedes klasy E, BMW serii 5, audi A6 i peugeot 607.
Jednak segment S zaczyna się zmieniać. Można zauważyć w nim klientów mniej skłonnych do konformizmu, którzy zamiast klasycznej limuzyny wolą coupé, kombi, kabriolet, monospace... Poszukują oni nowego stylu życia, chcą cieszyć się wolnością, a nie chcą ryzykować jazdy motocyklem. Za pomocą vel satisa Renault zamierza przejąć ok. 3 proc. segmentu S w Europie w 2003 r. Koszt wprowadzenia tego auta do produkcji był stosunkowo niski - wyniósł 3.6 mld franków (548.7 mln
jednak podzielone - vide fiatowska multipla). Vel satis należy do segmentu S1, którego w skład wchodzą m.in. mercedes klasy E, BMW serii 5, audi A6 i peugeot 607.&lt;/&gt;<br>Jednak segment S zaczyna się zmieniać. Można zauważyć w nim klientów mniej skłonnych do konformizmu, którzy zamiast klasycznej limuzyny wolą coupé, kombi, kabriolet, monospace... Poszukują oni nowego stylu życia, chcą cieszyć się wolnością, a nie chcą ryzykować jazdy motocyklem. Za pomocą vel satisa Renault zamierza przejąć ok. 3 proc. segmentu S w Europie w 2003 r. Koszt wprowadzenia tego auta do produkcji był stosunkowo niski - wyniósł 3.6 mld franków (548.7 mln
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego