Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
punktów sprzedaży, lub wreszcie dystrybucję wyłączną, realizowaną tylko w jednym punkcie sprzedaży na określonym terenie.
Wybór kanału dystrybucji uzależniony jest także od zasobów finansowych banku. Jego potencjał ekonomiczny ma istotny wpływ na określenie stopnia intensywności dystrybucji, jej bezpośredniości, korzystania z kanałów pomocniczych itp. Baza techniczna, jaką bank dysponuje, oraz zasoby kadrowe i poziom wykształcenia personelu decydować będą o tym, w jaki sposób produkt będzie oferowany klientom, czy należy korzystać z pośredników w kanale dystrybucji lub rezygnować z oferowania niektórych rodzajów produktów (np. brak personelu o wysokich kwalifikacjach może uniemożliwić dokonywanie przez bank operacji maklerskich, finansowanie przez niego operacji zagranicznych lub obrotu
punktów sprzedaży, lub wreszcie dystrybucję wyłączną, realizowaną tylko w jednym punkcie sprzedaży na określonym terenie.<br>Wybór kanału dystrybucji uzależniony jest także od zasobów finansowych banku. Jego potencjał ekonomiczny ma istotny wpływ na określenie stopnia intensywności dystrybucji, jej bezpośredniości, korzystania z kanałów pomocniczych itp. Baza techniczna, jaką bank dysponuje, oraz zasoby kadrowe i poziom wykształcenia personelu decydować będą o tym, w jaki sposób produkt będzie oferowany klientom, czy należy korzystać z pośredników w kanale dystrybucji lub rezygnować z oferowania niektórych rodzajów produktów (np. brak personelu o wysokich kwalifikacjach może uniemożliwić dokonywanie przez bank operacji maklerskich, finansowanie przez niego operacji zagranicznych lub obrotu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego