Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
festiwalu był dramatycznie zły. Nie oznacza to, że reklama w Polsce jest zła, ale że festiwal okazał się absolutnie niereprezentatywny dla branży - stwierdził przewodniczący jury Grzegorz Kiszluk.
Najlepszym filmem reklamowym okazał się obraz "Frugo. Śmieciarze" (zgłoszony przez Pro Production), uhonorowany Złotym Tytanem. Najlepszą kampanią reklamową 2000 roku, uhonorowaną Srebrnym Tytanem - kampania Idea POP (Young & Rubicam).
Tegoroczne Tytany miały być przyznawane w ośmiu kategoriach: kampanii reklamowej, filmu reklamowego, reklamy prasowej, radiowej, zewęrznej, wydarzenia promocyjnego, reklamy internetowej oraz reklamy społecznej. Niestety pula nagród nie została wykorzystana.
- Znaczna część agencji reklamowych zbojkotowała festiwal. Jest to wynik pogarszającego się z roku na rok poziomu festiwalu
festiwalu był dramatycznie zły. Nie oznacza to, że reklama w Polsce jest zła, ale że festiwal okazał się absolutnie niereprezentatywny dla branży - stwierdził przewodniczący jury Grzegorz Kiszluk.<br>Najlepszym filmem reklamowym okazał się obraz "Frugo. Śmieciarze" (zgłoszony przez Pro Production), uhonorowany Złotym Tytanem. Najlepszą kampanią reklamową 2000 roku, uhonorowaną Srebrnym Tytanem - kampania Idea POP (Young &amp; Rubicam).<br>Tegoroczne Tytany miały być przyznawane w ośmiu kategoriach: kampanii reklamowej, filmu reklamowego, reklamy prasowej, radiowej, zewęrznej, wydarzenia promocyjnego, reklamy internetowej oraz reklamy społecznej. Niestety pula nagród nie została wykorzystana.<br>- Znaczna część agencji reklamowych zbojkotowała festiwal. Jest to wynik pogarszającego się z roku na rok poziomu festiwalu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego