Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dotyczące reklamy niektórych produktów są oczywiście utrudnieniem dla wytwarzających je przedsiębiorstw, które próbują je omijać. Powstają na tym tle różnego rodzaju konflikty. Oto jeden z przykładów.

Przykład: Reakcja Komisji Europejskiej na reklamę firmy tytoniowej

Spór między firmą Philip Morris a Komisją Europejską powstał w wyniku przeprowadzenia przez tę międzynarodową korporację kampanii wymierzonej przeciwko europejskim przepisom ograniczającym palenie tytoniu. Kampania ta polegała na zamieszczeniu w różnych czasopismach, m.in. "The Wall Street Journal Europe", "Financial Times" i "International Herald Tribune", całostronnicowych ogłoszeń stwierdzających, iż "upodobanie do regulowania za pomocą paragrafów najdrobniejszych aspektów życia codziennego może prowadzić do naruszenia wolności osobistej".
Stwierdza się
dotyczące reklamy niektórych produktów są oczywiście utrudnieniem dla wytwarzających je przedsiębiorstw, które próbują je omijać. Powstają na tym tle różnego rodzaju konflikty. Oto jeden z przykładów.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Reakcja Komisji Europejskiej na reklamę firmy tytoniowej&lt;/&gt;<br><br>Spór między firmą Philip Morris a Komisją Europejską powstał w wyniku przeprowadzenia przez tę międzynarodową korporację kampanii wymierzonej przeciwko europejskim przepisom ograniczającym palenie tytoniu. Kampania ta polegała na zamieszczeniu w różnych czasopismach, m.in. "The Wall Street Journal Europe", "Financial Times" i "International Herald Tribune", całostronnicowych ogłoszeń stwierdzających, iż "upodobanie do regulowania za pomocą paragrafów najdrobniejszych aspektów życia codziennego może prowadzić do naruszenia wolności osobistej".<br>Stwierdza się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego