Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jego wartościowania. Gdy odbiorca nastawiony jest na dokonywanie ocen - nadmierna nietypowość wywołuje emocje negatywne i tendencje do unikania informacji lub zdarzeń związanych z produktem. Brak nastawienia o silnym natężeniu do nietypowości skryptu, wywołuje emocje pozytywne i dążenie do pogłębiania kontaktu. Proces ten w znacznym stopniu wyjaśnia tendencje do nietypowego początku kampanii reklamowej, silnego stopnia zwiększania typowości w stadium informacyjnym oraz łączenie cech rdzeniowych z oryginalną formą w stadiach przypominających.
Idealnym przykładem oparcia osi kampanii reklamowej o te wymiary obrazu produktu, które zdecydowanie wykraczają poza zbiór cech podstawowych, jest kampania piwa "Bosman". Zachowuje ona silną identyfikację reklamowanego produktu, przy jednoczesnym elastycznym wykorzystywaniu
jego wartościowania. Gdy odbiorca nastawiony jest na dokonywanie ocen - nadmierna nietypowość wywołuje emocje negatywne i tendencje do unikania informacji lub zdarzeń związanych z produktem. Brak nastawienia o silnym natężeniu do nietypowości skryptu, wywołuje emocje pozytywne i dążenie do pogłębiania kontaktu. Proces ten w znacznym stopniu wyjaśnia tendencje do nietypowego początku kampanii reklamowej, silnego stopnia zwiększania typowości w stadium informacyjnym oraz łączenie cech rdzeniowych z oryginalną formą w stadiach przypominających. <br>Idealnym przykładem oparcia osi kampanii reklamowej o te wymiary obrazu produktu, które zdecydowanie wykraczają poza zbiór cech podstawowych, jest kampania piwa "Bosman". Zachowuje ona silną identyfikację reklamowanego produktu, przy jednoczesnym elastycznym wykorzystywaniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego