Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 10 (18)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
interesów klienta w agencji i odwrotnie. Koordynacja wszystkich prac związanych z realizacją projektów i kampanii, pilnowanie terminów, nadzór nad budżetem.
Nauka zawodu: mile widziani są absolwenci kierunków związanych z marketingiem, biznesem i reklamą. Jednak najlepszą szkołą jest praca w agencji reklamowej, pomocne mogą być kursy organizowane przez specjalistyczne firmy.
Szczeble kariery: Zaczyna się od pomocy w przygotowywaniu projektów, potem prowadzi się je samodzielnie. Kolejnym szczeblem jest już nadzorowanie innych accountów w ich pracy.
Najtrudniejszy element pracy: ciągły stres i terminy wiszące nad głową. Bardzo trudne bywa też godzenie oczekiwań klienta ze strategią komunikacji agencji.
Wady: Ludzie w tym zawodzie bardzo szybko
interesów klienta w agencji i odwrotnie. Koordynacja wszystkich prac związanych z realizacją projektów i kampanii, pilnowanie terminów, nadzór nad budżetem.<br>Nauka zawodu: mile widziani są absolwenci kierunków związanych z marketingiem, biznesem i reklamą. Jednak najlepszą szkołą jest praca w agencji reklamowej, pomocne mogą być kursy organizowane przez specjalistyczne firmy.<br>Szczeble kariery: Zaczyna się od pomocy w przygotowywaniu projektów, potem prowadzi się je samodzielnie. Kolejnym szczeblem jest już nadzorowanie innych accountów w ich pracy.<br>Najtrudniejszy element pracy: ciągły stres i terminy wiszące nad głową. Bardzo trudne bywa też godzenie oczekiwań klienta ze strategią komunikacji agencji.<br>Wady: Ludzie w tym zawodzie bardzo szybko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego