Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
tego, że odniosą sukces finansowy tylko wtedy, gdy dotrą do dużej liczby odbiorców. - Gdyby im się to udało, ich program byłby niesamowicie kuszący dla reklamodawców.

- W Internecie łatwo ustalić preferencje odbiorców, zbierając informacje o stronach, po których się poruszają - podkreśla Jakub Bierzyński, prezes domu mediowego OMD. W takiej telewizji reklamę karmy dla psów można pokazywać tylko ludziom kochającym psy. A LemonTV ma żyć głównie z reklam - tradycyjnych spotów telewizyjnych nadawanych przed materiałem filmowym i banerów reklamowych w serwisie internetowym. - Telewizja wszędzie na świecie jest w defensywie. Trzeba więc skusić reklamodawców czymś nowym. A najlepiej, jeśli zrobimy to pierwsi - tłumaczy Brański.

Debiut
tego, że odniosą sukces finansowy tylko wtedy, gdy dotrą do dużej liczby odbiorców. - Gdyby im się to udało, ich program byłby niesamowicie kuszący dla reklamodawców. <br><br>- W Internecie łatwo ustalić preferencje odbiorców, zbierając informacje o stronach, po których się poruszają - podkreśla Jakub Bierzyński, prezes domu mediowego OMD. W takiej telewizji reklamę karmy dla psów można pokazywać tylko ludziom kochającym psy. A LemonTV ma żyć głównie z reklam - tradycyjnych spotów telewizyjnych nadawanych przed materiałem filmowym i banerów reklamowych w serwisie internetowym. - Telewizja wszędzie na świecie jest w defensywie. Trzeba więc skusić reklamodawców czymś nowym. A najlepiej, jeśli zrobimy to pierwsi - tłumaczy Brański. <br><br>Debiut
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego