Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3 (33) marzec
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
czujesz jest racjonalnie wytłumaczalne, ciebie jednak gnębią niepokojące myśli. Wszystko za sprawą snów. To dzięki bardzo wyrazistym, plastycznym snom stwierdzasz wreszcie, że obok istnieje alternatywna rzeczywistość. Wtedy też, podobnie jak Keanu Reeves w "Matriksie" decydujesz się na podróż w głąb tego świata. I okazuje się, że stoi on na krawędzi katastrofy, a ty - rzecz jasna - musisz go uratować. I naprawdę warto powalczyć. Chociażby dla zmysłowej Edyty Olszówki, która wciela się w rolę April. Ale nie tylko dlatego. Mnóstwo bowiem w tej grze intrygujących, rozbudowanych wątków, kilkadziesiąt realistycznych postaci drugo- i trzecioplanowych, piękna trójwymiarowa grafika i eleganckie tła o wysokiej rozdzielczości. To
czujesz jest racjonalnie wytłumaczalne, ciebie jednak gnębią niepokojące myśli. Wszystko za sprawą snów. To dzięki bardzo wyrazistym, plastycznym snom stwierdzasz wreszcie, że obok istnieje alternatywna rzeczywistość. Wtedy też, podobnie jak Keanu Reeves w "Matriksie" decydujesz się na podróż w głąb tego świata. I okazuje się, że stoi on na krawędzi katastrofy, a ty - rzecz jasna - musisz go uratować. I naprawdę warto powalczyć. Chociażby dla zmysłowej Edyty Olszówki, która wciela się w rolę April. Ale nie tylko dlatego. Mnóstwo bowiem w tej grze intrygujących, rozbudowanych wątków, kilkadziesiąt realistycznych postaci drugo- i trzecioplanowych, piękna trójwymiarowa grafika i eleganckie tła o wysokiej rozdzielczości. To
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego