Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
cena stanie się jeszcze ważniejszym czynnikiem wpływającym na proces podejmowania decyzji kupna; przedsiębiorstwa, które tego nie docenią w swych strategiach cenowych, zostaną silniej dotknięte, szczególnie ważną rolę w realizacji strategii cenowych będzie odgrywała sieć dystrybucji, podejmując decyzje cenowe, przedsiębiorstwa działające na rynku UE będą musiały w większym niż dotychczas stopniu kierować się uwarunkowaniami rynkowymi, a nie czynnikami wiążącymi się z samym przedsiębiorstwem, warunki płatności będą stanowiły w pełni integralną część strategii cenowej producentów i eksporterów, pośrednicy handlowi będą mieli znacznie mniej swobody w tym względzie.
Przedsiębiorstwa w poszczególnych krajach członkowskich podejmują różne działania, aby właściwie przygotować się do tej nowej sytuacji. Jednak
cena stanie się jeszcze ważniejszym czynnikiem wpływającym na proces podejmowania decyzji kupna; przedsiębiorstwa, które tego nie docenią w swych strategiach cenowych, zostaną silniej dotknięte, szczególnie ważną rolę w realizacji strategii cenowych będzie odgrywała sieć dystrybucji, podejmując decyzje cenowe, przedsiębiorstwa działające na rynku UE będą musiały w większym niż dotychczas stopniu kierować się uwarunkowaniami rynkowymi, a nie czynnikami wiążącymi się z samym przedsiębiorstwem, warunki płatności będą stanowiły w pełni integralną część strategii cenowej producentów i eksporterów, pośrednicy handlowi będą mieli znacznie mniej swobody w tym względzie.<br>Przedsiębiorstwa w poszczególnych krajach członkowskich podejmują różne działania, aby właściwie przygotować się do tej nowej sytuacji. Jednak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego