Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w Wielkiej Brytanii i Francji - to konsumenci o najwyższych dochodach. Grupa D w większości krajów i grupa E w Irlandii i Wielkiej Brytanii - to nabywcy, których dochody są najniższe. Obok poziomu dochodów klasyfikacja ta uwzględnia zawód głowy rodziny. Wyższa grupa (np. A, B czy AB) oznacza zatrudnionych na wyższych szczeblach kierowniczych. Dokładniej pokazują to dane w rubryce dotyczącej Wielkiej Brytanii. W Irlandii występują dodatkowe grupy F 50 i F 50+ obejmujące rolników posiadających gospodarstwa o powierzchni mniejszej (F50) lub większej niż 50 akrów (F50+).
Znajomość tych typologii jest dla przedsiębiorstw działających na rynku UE ważna, ponieważ stosując strategię segmentacji rynku dostosowują
w Wielkiej Brytanii i Francji - to konsumenci o najwyższych dochodach. Grupa D w większości krajów i grupa E w Irlandii i Wielkiej Brytanii - to nabywcy, których dochody są najniższe. Obok poziomu dochodów klasyfikacja ta uwzględnia zawód głowy rodziny. Wyższa grupa (np. A, B czy AB) oznacza zatrudnionych na wyższych szczeblach kierowniczych. Dokładniej pokazują to dane w rubryce dotyczącej Wielkiej Brytanii. W Irlandii występują dodatkowe grupy F 50 i F 50+ obejmujące rolników posiadających gospodarstwa o powierzchni mniejszej (F50) lub większej niż 50 akrów (F50+).<br>Znajomość tych typologii jest dla przedsiębiorstw działających na rynku UE ważna, ponieważ stosując strategię segmentacji rynku dostosowują
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego