Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 02.22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
kupują wszystko, co jest reklamowane - mówi lekarz medycyny Alicja Kulczyńska - coraz częściej leczą się sami. Bardzo często, zamiast słuchać rad lekarza, sugerują się tym co zobaczyli w reklamie - dodaje pani doktor.
Dlatego wprowadzono zakaz promowania lekarstw przez aktorów przebranych za lekarzy. Okazuje się, że siła autorytetu osoby ubranej w biały kitel i występującej w telewizji jest większa niż prawdziwego lekarza.
- Fakt, że ludzie chcą leczyć się sami i w ten sposób sami sobie pomagać, nie jest do końca zły - mówi doktor Kulczyńska.
W przeciwieństwie do okresu PRL, oferta lekarstw jest obecnie bardzo szeroka. Propozycje firm farmaceutycznych często się dublują, czego nie
kupują wszystko, co jest reklamowane - mówi lekarz medycyny Alicja Kulczyńska - coraz częściej leczą się sami. Bardzo często, zamiast słuchać rad lekarza, sugerują się tym co zobaczyli w reklamie - dodaje pani doktor.<br>Dlatego wprowadzono zakaz promowania lekarstw przez aktorów przebranych za lekarzy. Okazuje się, że siła autorytetu osoby ubranej w biały kitel i występującej w telewizji jest większa niż prawdziwego lekarza.<br>- Fakt, że ludzie chcą leczyć się sami i w ten sposób sami sobie pomagać, nie jest do końca zły - mówi doktor Kulczyńska.<br>W przeciwieństwie do okresu PRL, oferta lekarstw jest obecnie bardzo szeroka. Propozycje firm farmaceutycznych często się dublują, czego nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego