Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
realnego lub idealnego użytkowania produktu. W odniesieniu do omawianej sytuacji modelowej dobrym przykładem jest dynamika aktu zakupu samochodu przez młodego człowieka, który nie dysponuje nadmiarem gotówki. Wynikające z tej sytuacji problemy mogą być rozwiązywane przez system sprzedaży, jaki stosuje producent.
Jak łatwo zauważyć, przytaczane przykłady cech produktu mogą być często klasyfikowane pod względem więcej niż jednej kategorii. Trudno jest oddzielić niezawodność samochodu od związków z jego strukturą lub konsekwencje społeczne posiadania produktu od reakcji emocjonalnej na ten fakt. Posługiwanie się powyższymi kategoriami nie ma jednak na celu klasyfikacji, które mogą określić cechy produktu. Raczej ułatwiają identyfikację tych cech, które mogą wpływać
realnego lub idealnego użytkowania produktu. W odniesieniu do omawianej sytuacji modelowej dobrym przykładem jest dynamika aktu zakupu samochodu przez młodego człowieka, który nie dysponuje nadmiarem gotówki. Wynikające z tej sytuacji problemy mogą być rozwiązywane przez system sprzedaży, jaki stosuje producent. <br>Jak łatwo zauważyć, przytaczane przykłady cech produktu mogą być często klasyfikowane pod względem więcej niż jednej kategorii. Trudno jest oddzielić niezawodność samochodu od związków z jego strukturą lub konsekwencje społeczne posiadania produktu od reakcji emocjonalnej na ten fakt. Posługiwanie się powyższymi kategoriami nie ma jednak na celu klasyfikacji, które mogą określić cechy produktu. Raczej ułatwiają identyfikację tych cech, które mogą wpływać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego