Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 19
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
Miasta zgadza się na umieszczanie ogródków, ale bez reklam. To jest zasada. Może być jedynie reklama własna, tzn. własny szyld. Obcych firm w pasie drogowym nie może być. Sprawa jest oczywista i prosta. We wszystkich miastach europejskich tego typu co Zakopane nie ma takich reklam. Nie ma takiego, brzydko mówiąc - kociokwiku.
Wiceburmistrz szybko jednak przyznał, że w całej sprawie chodzi o pieniądze - Dochód za reklamę w pasie drogowym musi pójść do miasta, a nie do właściciela lokalu. Nie zgadzamy się na korzyści jednostronne - ujawniał szczerze przedstawiciel władzy troskę o kasę miasta - My wiemy, że obywatele tego miasta podstępnie rozmawiają z firmami
Miasta zgadza się na umieszczanie ogródków, ale bez reklam. To jest zasada. Może być jedynie reklama własna, tzn. własny szyld. Obcych firm w pasie drogowym nie może być. Sprawa jest oczywista i prosta. We wszystkich miastach europejskich tego typu co Zakopane nie ma takich reklam. Nie ma takiego, brzydko mówiąc - kociokwiku.<br>Wiceburmistrz szybko jednak przyznał, że w całej sprawie chodzi o pieniądze - Dochód za reklamę w pasie drogowym musi pójść do miasta, a nie do właściciela lokalu. &lt;gap&gt; Nie zgadzamy się na korzyści jednostronne - ujawniał szczerze przedstawiciel władzy troskę o kasę miasta - My wiemy, że obywatele tego miasta podstępnie rozmawiają z firmami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego