Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
jakieś śruby czy nakrętki.
Sprawdzić też trzeba czy nie uległa uszkodzeniu powłoka chroniąca spód samochodu przed korozją. Łatwo mogło dojść do tego, zwłaszcza jeśli się jeździło po drogach szutrowych lub pokrytych drobnymi ostrymi kamykami. A ponieważ powłoka przeciwkorozyjna najszybciej ulega zniszczeniu pod progami i we wnętrzach kół, przy oględzinach tych koła trzeba zdjąć. Na nadwoziu, w miejscach gdzie doszło do uszkodzeń lakieru, konieczne będą poprawki lakiernicze.
Dokładnie trzeba sprawdzić całą instalację elektryczną, wszystkie przewody i ich połączenia. Elektroniczne przyrządy diagnostyczne wykażą nieprawidłowości działania elementów instalacji, ale nie wykażą, np. źle umocowanego przewodu, który wprawdzie lada chwila może się odłączyć, ale - jeszcze
jakieś śruby czy nakrętki.<br> Sprawdzić też trzeba czy nie uległa uszkodzeniu powłoka chroniąca spód samochodu przed korozją. Łatwo mogło dojść do tego, zwłaszcza jeśli się jeździło po drogach szutrowych lub pokrytych drobnymi ostrymi kamykami. A ponieważ powłoka przeciwkorozyjna najszybciej ulega zniszczeniu pod progami i we wnętrzach kół, przy oględzinach tych koła trzeba zdjąć. Na nadwoziu, w miejscach gdzie doszło do uszkodzeń lakieru, konieczne będą poprawki lakiernicze.<br> Dokładnie trzeba sprawdzić całą instalację elektryczną, wszystkie przewody i ich połączenia. Elektroniczne przyrządy diagnostyczne wykażą nieprawidłowości działania elementów instalacji, ale nie wykażą, np. źle umocowanego przewodu, który wprawdzie lada chwila może się odłączyć, ale - jeszcze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego