Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
wtedy stało?

T. Nie wykluczam swojej inicjatywy, ale lepiej, żebyście poradzili sobie sami.

II. Trener zachęca do wyrażania uczuć

Trener zachęca do ekspresji emocji, zarówno podkreślając ten wątek w podsumowaniach, mówiąc wprost o znaczeniu wyrażania uczuć dla pracy grupy, jak i koncentrując się na uczuciach w bezpośrednich interwencjach.

Oto przykłady komentarzy pracy grupy.

a) Fragment wprowadzenia na początku sesji:

...Wczoraj wyrażonych zostało wiele uczuć. Mało jest już wypowiedzi zaczynających się od "my". Tym niemniej jednak uczucia zwrócone są do konkretnych osób...

b) W grupie pada wiele wypowiedzi na temat bezradności ("Chciałabym, aby coś się zaczęło dziać, ale nie mam pomysłu"). Trener
wtedy stało?<br><br>T. Nie wykluczam swojej inicjatywy, ale lepiej, żebyście poradzili sobie sami.<br><br>II. Trener zachęca do wyrażania uczuć<br><br>Trener zachęca do ekspresji emocji, zarówno podkreślając ten wątek w podsumowaniach, mówiąc wprost o znaczeniu wyrażania uczuć dla pracy grupy, jak i koncentrując się na uczuciach w bezpośrednich interwencjach.<br><br>Oto przykłady komentarzy pracy grupy.<br><br>a) Fragment wprowadzenia na początku sesji:<br><br>...Wczoraj wyrażonych zostało wiele uczuć. Mało jest już wypowiedzi zaczynających się od "my". Tym niemniej jednak uczucia zwrócone są do konkretnych osób...<br><br>b) W grupie pada wiele wypowiedzi na temat bezradności ("Chciałabym, aby coś się zaczęło dziać, ale nie mam pomysłu"). Trener
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego