Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
reklamowym, była na rynku europejskim koordynowana przez agencję reklamową Publicis. Właśnie ze względu na różną dostępność środków przekazu, w Niemczech skoncentrowano się na prasie, w Holandii wykorzystano zróżnicowane środki przekazu, natomiast we Francji, Hiszpanii i w Wielkiej Brytanii położono nacisk na reklamę telewizyjną. Francuski rynek reklamy telewizyjnej jest zdominowany przez komercyjną stację TFI, której udział w dochodach reklamowych przekracza 50%. Dwie pozostałe stacje, La5 i M6, mają po 25% udziałów rynkowych.
We Włoszech sytuacja jest inna. Komercyjne stacje telewizyjne szybko zaczęły się rozwijać na początku lat osiemdziesiątych i obecnie telewizyjny rynek reklamowy jest podzielony między wiele lokalnych stacji.
Cechą charakterystyczną rynku
reklamowym, była na rynku europejskim koordynowana przez agencję reklamową Publicis. Właśnie ze względu na różną dostępność środków przekazu, w Niemczech skoncentrowano się na prasie, w Holandii wykorzystano zróżnicowane środki przekazu, natomiast we Francji, Hiszpanii i w Wielkiej Brytanii położono nacisk na reklamę telewizyjną. Francuski rynek reklamy telewizyjnej jest zdominowany przez komercyjną stację TFI, której udział w dochodach reklamowych przekracza 50%. Dwie pozostałe stacje, La5 i M6, mają po 25% udziałów rynkowych.<br>We Włoszech sytuacja jest inna. Komercyjne stacje telewizyjne szybko zaczęły się rozwijać na początku lat osiemdziesiątych i obecnie telewizyjny rynek reklamowy jest podzielony między wiele lokalnych stacji.<br>Cechą charakterystyczną rynku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego