Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 37 (2934)
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
Studiów Antenowych (z naczelnym Edwardem Mikołajczykiem, znanym widzom ze słynnego "Studia 2"), by u źródła zaczerpnąć informacji o stanie świadomości szefów TVP. Czy prezesi TVP mają tajną broń, która odmieni los wojny medialnej? W jaki sposób zatrzymają przed telewizorami widzów?
W czerwcowym numerze pisma pod tytułem "Telewizja publiczna w otoczeniu komercyjnym" opublikowano fragmenty wypowiedzi poświęconych "strategii programowania nadawcy publicznego", wygłoszonych na seminarium w Sarnówku, które zorganizowało Biuro Polityki i Koordynacji Programowej oraz Akademia Telewizyjna. Trudna to była lektura, jak program TVP, wymagająca masochistycznych skłonności. Już na wstępie Tomasz Posadzki - członek Zarządu TVP SA - zaprezentował postawę szamana indiańskiego, który na suchym polu
Studiów Antenowych (z naczelnym Edwardem Mikołajczykiem, znanym widzom ze słynnego "Studia 2"), by u źródła zaczerpnąć informacji o stanie świadomości szefów TVP. Czy prezesi TVP mają tajną broń, która odmieni los wojny medialnej? W jaki sposób zatrzymają przed telewizorami widzów? <br>W czerwcowym numerze pisma pod tytułem "&lt;name type="tit"&gt;Telewizja publiczna w otoczeniu komercyjnym&lt;/&gt;" opublikowano fragmenty wypowiedzi poświęconych "&lt;q&gt;strategii programowania nadawcy publicznego&lt;/&gt;", wygłoszonych na seminarium w Sarnówku, które zorganizowało Biuro Polityki i Koordynacji Programowej oraz Akademia Telewizyjna. Trudna to była lektura, jak program TVP, wymagająca masochistycznych skłonności. Już na wstępie Tomasz Posadzki - członek Zarządu TVP SA - zaprezentował postawę szamana indiańskiego, który na suchym polu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego