Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
w całej jego działalności, stanowi sedno orientacji jakościowo-marketingowej.
Oprócz dostarczonego użytkownikom wyrobu, producent ma szanse a także obowiązek wspomagającego uczestnictwa w fazie eksploatacji. Szanse wynikają z przedłużonego kontaktu z klientami finalnymi w tak istotnej dla nich fazie, jaką jest faza eksploatacji wyrobu. Poprzez świadczoną pomoc, istnieje możliwość zaoferowania wyrobów komplementarnych, dodatkowych usług, skłonienia użytkowników do ponownego zakupu i wielu innych oddziaływań. Obowiązki producenta wynikają z przepisów prawa oraz z warunków zawartych umów. Są to najczęściej obowiązki dotyczące bezpieczeństwa użytkowania, obsługi gwarancyjnej, produkcji części zamiennych i świadczeń z tytułu rękojmi. Dla wielu wyrobów bezwzględnym warunkiem ich zakupu i eksploatacji jest zagwarantowanie
w całej jego działalności, stanowi sedno orientacji jakościowo-marketingowej.<br>Oprócz dostarczonego użytkownikom wyrobu, producent ma szanse a także obowiązek wspomagającego uczestnictwa w fazie eksploatacji. Szanse wynikają z przedłużonego kontaktu z klientami finalnymi w tak istotnej dla nich fazie, jaką jest faza eksploatacji wyrobu. Poprzez świadczoną pomoc, istnieje możliwość zaoferowania wyrobów komplementarnych, dodatkowych usług, skłonienia użytkowników do ponownego zakupu i wielu innych oddziaływań. Obowiązki producenta wynikają z przepisów prawa oraz z warunków zawartych umów. Są to najczęściej obowiązki dotyczące bezpieczeństwa użytkowania, obsługi gwarancyjnej, produkcji części zamiennych i świadczeń z tytułu rękojmi. Dla wielu wyrobów bezwzględnym warunkiem ich zakupu i eksploatacji jest zagwarantowanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego