Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
działalności prorodzinnej, konstruowaniu łodzi, budowaniu magicznego kręgu. Tylko od ciebie zależy, czy twoi podopieczni będą dobrze, czy źle wychowani. Problem w tym, że wprawdzie jesteś wszechmogący, ale nie nieomylny. Przy każdej najdrobniejszej okazji musisz konsultować się z własnym sumieniem ukrytym pod dwoma postaciami: mędrca i diabła. Sprawy zaczynają się nieco komplikować, kiedy na wyspie pojawiają się inni bogowie, co gorsza - w towarzystwie dość egzotycznych potworów... W sumie - na wiele godzin możesz zapomnieć o innych zajęciach. Największymi atutami "Black & White" są: wspaniała grafika, polskie tłumaczenie i łatwość obsługi.


SSX
gat: wirtualna decha


Wyjątkowo emocjonujące wyścigi deskorolkarzy. Wybierasz sobie zawodnika, deskę dla niego
działalności prorodzinnej, konstruowaniu łodzi, budowaniu magicznego kręgu. Tylko od ciebie zależy, czy twoi podopieczni będą dobrze, czy źle wychowani. Problem w tym, że wprawdzie jesteś wszechmogący, ale nie nieomylny. Przy każdej najdrobniejszej okazji musisz konsultować się z własnym sumieniem ukrytym pod dwoma postaciami: mędrca i diabła. Sprawy zaczynają się nieco komplikować, kiedy na wyspie pojawiają się inni bogowie, co gorsza - w towarzystwie dość egzotycznych potworów... W sumie - na wiele godzin możesz zapomnieć o innych zajęciach. Największymi atutami "Black &amp; White" są: wspaniała grafika, polskie tłumaczenie i łatwość obsługi.<br><br><br>SSX<br>gat: wirtualna decha<br><br><br>Wyjątkowo emocjonujące wyścigi deskorolkarzy. Wybierasz sobie zawodnika, deskę dla niego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego