Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
zidentyfikować, następnie interpretowany jest na poziomie znaczeń, które tworzą pełną argumentację danej wiadomości. Te z kolei odnoszone są do wiadomości już posiadanych przez odbiorcę, a pojawiająca się rozbieżność tworzy napięcie motywacyjne, skłaniające do działania. Całość wzmacniana jest przez wpływ czynników o silnym ładunku emocjonalnym lub motywacyjnym będących elementami wiadomości.
Problem komplikuje się jednak z powodu czynników, które w naturalnych warunkach zawsze towarzyszą percepcji komunikatów reklamowych. Mam na myśli zakłócenia wynikające z utrudnionej sytuacji odbioru przekazów, wpływu wiadomości konkurencyjnych oraz docieraniu informacji w znacznych odstępach czasu.
Konstrukcja przekazu powinna więc w sobie łączyć dwa istotne cele - angażowanie odbiorcy w proces percepcji wiadomości, posiadającą
zidentyfikować, następnie interpretowany jest na poziomie znaczeń, które tworzą pełną argumentację danej wiadomości. Te z kolei odnoszone są do wiadomości już posiadanych przez odbiorcę, a pojawiająca się rozbieżność tworzy napięcie motywacyjne, skłaniające do działania. Całość wzmacniana jest przez wpływ czynników o silnym ładunku emocjonalnym lub motywacyjnym będących elementami wiadomości. <br>Problem komplikuje się jednak z powodu czynników, które w naturalnych warunkach zawsze towarzyszą percepcji komunikatów reklamowych. Mam na myśli zakłócenia wynikające z utrudnionej sytuacji odbioru przekazów, wpływu wiadomości konkurencyjnych oraz docieraniu informacji w znacznych odstępach czasu. <br>Konstrukcja przekazu powinna więc w sobie łączyć dwa istotne cele - angażowanie odbiorcy w proces percepcji wiadomości, posiadającą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego