Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wykorzystanie Internetu w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Obrazują to wykresy 36. Zawierają one dane będące podsumowaniem badań nad wykorzystaniem Internetu w przedsiębiorstwach europejskich i amerykańskich. Zostały one przeprowadzone na zlecenie Manning Salvage & Lee przy współpracy Międzynarodowej Fundacji Public Relations. Celem badań było określenie znaczenia Internetu na tle innych form komunikowania się poszczególnych osób i firm. Respondentami badań byli przedstawiciele zarządów różnych przedsiębiorstw i agencji public relations. Przeanalizowano 512 ankiet spośrod 4 tys. rozesłanych w USA i w 9 krajach Europy. Wyniki analizy są dosyć zbliżone, jednak w pewnych punktach występują różnice, co warto prześledzić.
Pierwszą sprawą jest przydatność wykorzystania sieci w
wykorzystanie Internetu w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Obrazują to wykresy 36. Zawierają one dane będące podsumowaniem badań nad wykorzystaniem Internetu w przedsiębiorstwach europejskich i amerykańskich. Zostały one przeprowadzone na zlecenie Manning Salvage &amp; Lee przy współpracy Międzynarodowej Fundacji Public Relations. Celem badań było określenie znaczenia Internetu na tle innych form komunikowania się poszczególnych osób i firm. Respondentami badań byli przedstawiciele zarządów różnych przedsiębiorstw i agencji public relations. Przeanalizowano 512 ankiet spośrod 4 tys. rozesłanych w USA i w 9 krajach Europy. Wyniki analizy są dosyć zbliżone, jednak w pewnych punktach występują różnice, co warto prześledzić.<br>Pierwszą sprawą jest przydatność wykorzystania sieci w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego