Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
europejskich. Widać tu wyraźną dominację Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji. Liczba gospodarstw domowych, dysponujących dostępem do Internetu w roku 2001 w Europie ma wynosić 38mln.
Biorąc pod uwagę dotychczasowy i przewidywany rozwój sieci komputerowych trzeba zauważyć, że wzrost ten będzie najprawdopodobniej kontynuowany, co stworzy większe szanse na wykorzystanie tego sposobu komunikowania się w skali globalnej.
Zastosowanie tego narzędzia w marketingu będzie wzrastać.

2.9. Czynniki społeczno-kulturowe

Rozważając kwestie kulturowe jako uwarunkowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w regionie Unii Europejskiej, trzeba zwrócić uwagę na podobieństwa i różnice kulturowe pomiędzy tymi krajami. Pytanie, czy można mówić o jednolitej kulturze europejskiej, czy też raczej o
europejskich. Widać tu wyraźną dominację Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji. Liczba gospodarstw domowych, dysponujących dostępem do Internetu w roku 2001 w Europie ma wynosić 38mln.<br>Biorąc pod uwagę dotychczasowy i przewidywany rozwój sieci komputerowych trzeba zauważyć, że wzrost ten będzie najprawdopodobniej kontynuowany, co stworzy większe szanse na wykorzystanie tego sposobu komunikowania się w skali globalnej.<br>Zastosowanie tego narzędzia w marketingu będzie wzrastać.<br><br>&lt;tit&gt;2.9. Czynniki społeczno-kulturowe&lt;/&gt;<br><br>Rozważając kwestie kulturowe jako uwarunkowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w regionie Unii Europejskiej, trzeba zwrócić uwagę na podobieństwa i różnice kulturowe pomiędzy tymi krajami. Pytanie, czy można mówić o jednolitej kulturze europejskiej, czy też raczej o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego