Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
informowania, perswazji i wpływu na decyzje konsumentów związane z aktem nabycia;
2, oddziaływanie na odbiorców produktów danej firmy polegające na przekazywaniu im informacji, które mają w odpowiednim stopniu zwiększać wiedzę na temat towarów firm i samej firmy, w celu stworzenia dla nich preferencji na rynku.
Jest to więc taki sposób komunikowania się firmy z otoczeniem, który w efekcie ma przyczynić się do zwiększenia popytu na towary sprzedawane przez daną firmę. Powyższe definicje opisują promocję jako proces komunikacji lub zbiór specyficznych jej form. Ich cechą wspólną jest deklarowany cel, osiągany w wyniku komunikowania się, związany z określonym wpływem na preferencje adresata wobec przedmiotu
informowania, perswazji i wpływu na decyzje konsumentów związane z aktem nabycia; <br>2, oddziaływanie na odbiorców produktów danej firmy polegające na przekazywaniu im informacji, które mają w odpowiednim stopniu zwiększać wiedzę na temat towarów firm i samej firmy, w celu stworzenia dla nich preferencji na rynku.<br>Jest to więc taki sposób komunikowania się firmy z otoczeniem, który w efekcie ma przyczynić się do zwiększenia popytu na towary sprzedawane przez daną firmę. Powyższe definicje opisują promocję jako proces komunikacji lub zbiór specyficznych jej form. Ich cechą wspólną jest deklarowany cel, osiągany w wyniku komunikowania się, związany z określonym wpływem na preferencje adresata wobec przedmiotu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego