Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
na pełną kontrolę formy i treści komunikatów, zwiększającą dostępność informacji przez odbiorcę oraz uniemożliwiającą korektę ewentualnych błędów;
9,
wysoki stopień konkurencyjności innych wiadomości, czasowo lub przestrzennie stycznych z komunikatem oraz brak dominacji sfery werbalnej wiadomości nad sferą niewerbalną;



10,
brak możliwości indywidualizacji konstrukcji wiadomości wobec określonego odbiorcy, co obniża dokładność komunikowania się.
11,
niespotykane w innych gatunkach komunikacji masowej natężenie ekspozycji przekazów tworzące silną presję informacyjną;
12,
wyjątkową efektywność odbioru komunikatów przez odbiorcę w sposób automatyczny, który w niewielkim stopniu angażuje świadomość.
Proces percepcji i interpretacji przekazów reklamowych dzieli się na cztery etapy, analogicznie do stadiów odbioru informacji z otoczenia: odbioru, dekodowania
na pełną kontrolę formy i treści komunikatów, zwiększającą dostępność informacji przez odbiorcę oraz uniemożliwiającą korektę ewentualnych błędów; <br>9, <br>wysoki stopień konkurencyjności innych wiadomości, czasowo lub przestrzennie stycznych z komunikatem oraz brak dominacji sfery werbalnej wiadomości nad sferą niewerbalną; <br>&lt;page nr=34&gt;<br>&lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=35&gt;<br>10,<br>brak możliwości indywidualizacji konstrukcji wiadomości wobec określonego odbiorcy, co obniża dokładność komunikowania się. <br>11, <br>niespotykane w innych gatunkach komunikacji masowej natężenie ekspozycji przekazów tworzące silną presję informacyjną; <br>12, <br>wyjątkową efektywność odbioru komunikatów przez odbiorcę w sposób automatyczny, który w niewielkim stopniu angażuje świadomość. <br>Proces percepcji i interpretacji przekazów reklamowych dzieli się na cztery etapy, analogicznie do stadiów odbioru informacji z otoczenia: odbioru, dekodowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego