Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
sesji, które odbyły się między czerwcem 1988 roku a styczniem roku następnego. Tym razem producentem nagrań był John Leckie, który wcześniej zasłynął dzięki współpracy z XTC, Magazine i Simple Minds. Pod jego okiem zespół wypracował brzmienie, które wkrótce miało zrewolucjonizować brytyjską scenę muzyczną. Czerpiąc inspirację z dokonań amerykańskich zespołów z końca lat sześćdziesiątych. pokroju Love, Big Star i przede wszystkim The Byrds, grupa wyeksponowała brzmienie wibrujących gitar, których dźwięk wręcz hipnotyzował swym nastrojem. W odróżnieniu od zespołów zza Atlantyku w rodzaju R.E.M., Long Ryders czy The Rain Parade, które kilka lat wcześniej przywróciły należne miejsce The Byrds w historii
sesji, które odbyły się między czerwcem 1988 roku a styczniem roku następnego. Tym razem producentem nagrań był John Leckie, który wcześniej zasłynął dzięki współpracy z XTC, Magazine i Simple Minds. Pod jego okiem zespół wypracował brzmienie, które wkrótce miało zrewolucjonizować brytyjską scenę muzyczną. Czerpiąc inspirację z dokonań amerykańskich zespołów z końca lat sześćdziesiątych. pokroju Love, Big Star i przede wszystkim The Byrds, grupa wyeksponowała brzmienie wibrujących gitar, których dźwięk wręcz hipnotyzował swym nastrojem. W odróżnieniu od zespołów zza Atlantyku w rodzaju R.E.M., Long Ryders czy The Rain Parade, które kilka lat wcześniej przywróciły należne miejsce The Byrds w historii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego