Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
pozycje nie ulegają zasadniczym zmianom w poszczególnych okresach. Agencje, które chcą być w czołówce, wzmacniają swe pozycje w ten sposób, że łączą się lub wykupują inne, rzadko rozwijają się samodzielnie. Agencja Euro RSCG wyszła na pierwsze miejsce dzięki zakupowi udziałów w kilku innych firmach tej branży.
Obok agencji reklamowych, które koncentrują się głównie na planowaniu i realizacji przedsięwzięć reklamowych, w krajach Unii Europejskiej działają także wyspecjalizowane agencje i firmy konsultingowe, świadczące usługi ze sfery public relations. Ich liczbę w różnych krajach UE przedstawia tabl.67.
Z przedstawionych danych wynika, że najwięcej firm typu public relations działa w Niemczech i w Wielkiej
pozycje nie ulegają zasadniczym zmianom w poszczególnych okresach. Agencje, które chcą być w czołówce, wzmacniają swe pozycje w ten sposób, że łączą się lub wykupują inne, rzadko rozwijają się samodzielnie. Agencja Euro RSCG wyszła na pierwsze miejsce dzięki zakupowi udziałów w kilku innych firmach tej branży.<br>Obok agencji reklamowych, które koncentrują się głównie na planowaniu i realizacji przedsięwzięć reklamowych, w krajach Unii Europejskiej działają także wyspecjalizowane agencje i firmy konsultingowe, świadczące usługi ze sfery public relations. Ich liczbę w różnych krajach UE przedstawia tabl.67.<br>Z przedstawionych danych wynika, że najwięcej firm typu public relations działa w Niemczech i w Wielkiej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego