Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Karan
Nr: 9-10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
profilaktyczny realizowany w szkole powinien być nastawiony na współpracę z domem, z rodzicami. Może się to odbywać w formie osobnych spotkań dla rodziców lub też w czasie wspólnych warsztatów psychoedukacyjnych gdzie ojcowie, matki oraz dzieci zapoznają się z zasadami prawidłowej komunikacji, udzielania wsparcia oraz uczą się radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.
Co robić?
Chcąc uniknąć starych błędów trzeba pamiętać, że w każdym programie musi znaleźć się miejsce na podstawowe informacje na temat uzależnienia (mechanizmy popadania w nałóg) oraz fakty (a nie mity) dotyczących poszczególnych narkotyków.
Podsumowaniem tej części zajęć byłby komunikat mówiący o tym, że nie ma "nieszkodliwych narkotyków", że nawet
profilaktyczny realizowany w szkole powinien być nastawiony na współpracę z domem, z rodzicami. Może się to odbywać w formie osobnych spotkań dla rodziców lub też w czasie wspólnych warsztatów psychoedukacyjnych gdzie ojcowie, matki oraz dzieci zapoznają się z zasadami prawidłowej komunikacji, udzielania wsparcia oraz uczą się radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. <br>Co robić?<br>Chcąc uniknąć starych błędów trzeba pamiętać, że w każdym programie musi znaleźć się miejsce na podstawowe informacje na temat uzależnienia (mechanizmy popadania w nałóg) oraz fakty (a nie mity) dotyczących poszczególnych narkotyków. <br>Podsumowaniem tej części zajęć byłby komunikat mówiący o tym, że nie ma "nieszkodliwych narkotyków", że nawet
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego