Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
konfliktu informacyjnego oraz zmaksymalizowania satysfakcji odbiorcy, czyli zaspokojenia motywu odnoszącego się do nadawcy, odbiorcy i desygnatu. Komunikowanie się ma więc zawsze charakter osobowy i problemowy.
Wraz ze wzrostem nagradzającej funkcji komunikowania wzrasta częstość interakcji. Wyjątkiem w tej sytuacji są te zachowania komunikacyjne, które wiążą się z intencją nadawcy do wywołania konfliktu. Odbiór wiadomości może łączyć się z faktem odczuwania przez odbiorcę stanu zaskoczenia o różnym stopniu intensywności. Wiąże się on z niepewnością odbiorcy co do motywów nadawcy, nawet w przypadku przekazywania wiadomości o prostej konstrukcji i wnoszących niewiele informacji. Niepewność odnosi się wtedy nie tyle do samej wiadomości, ale do przyczyn
konfliktu informacyjnego oraz zmaksymalizowania satysfakcji odbiorcy, czyli zaspokojenia motywu odnoszącego się do nadawcy, odbiorcy i desygnatu. Komunikowanie się ma więc zawsze charakter osobowy i problemowy. <br>Wraz ze wzrostem nagradzającej funkcji komunikowania wzrasta częstość interakcji. Wyjątkiem w tej sytuacji są te zachowania komunikacyjne, które wiążą się z intencją nadawcy do wywołania konfliktu. Odbiór wiadomości może łączyć się z faktem odczuwania przez odbiorcę stanu zaskoczenia o różnym stopniu intensywności. Wiąże się on z niepewnością odbiorcy co do motywów nadawcy, nawet w przypadku przekazywania wiadomości o prostej konstrukcji i wnoszących niewiele informacji. Niepewność odnosi się wtedy nie tyle do samej wiadomości, ale do przyczyn
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego