Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1998
Małgorzata Domagalik
wydanie I
format:12,5 x 19,5 cm
objętość: 264 strony
ISBN 83-87021-05-9
Bestseller 1997 roku. Kobiety w Polsce wciąż jeszcze żyją w getcie mitów, stereotypów i z pozoru tylko niereformowalnych przyzwyczajeń. Dotyczą one duszy i ciała, uczuć do dziecka i do mężczyzny.
Autorki konfrontują w formie dialogu różne punkty widzenia, dyskutują o kobietach w Polsce, o braku solidarności między kobietami, żywiąc nadzieję, że hasło "jak kobieta
z kobietą" nie musi znaczyć jak "pies z kotem". Nie jest to książka feministyczna, która byłaby ciągiem dalszym wojny płci. Ta książka to zaproszenie do rozmowy.

W przygotowaniu
Małgorzata Domagalik <br>wydanie I<br>format:12,5 x 19,5 cm <br>objętość: 264 strony <br>ISBN 83-87021-05-9<br>Bestseller 1997 roku. Kobiety w Polsce wciąż jeszcze żyją w getcie mitów, stereotypów i z pozoru tylko niereformowalnych przyzwyczajeń. Dotyczą one duszy i ciała, uczuć do dziecka i do mężczyzny.<br>Autorki konfrontują w formie dialogu różne punkty widzenia, dyskutują o kobietach w Polsce, o braku solidarności między kobietami, żywiąc nadzieję, że hasło "jak kobieta<br>z kobietą" nie musi znaczyć jak "pies z kotem". Nie jest to książka feministyczna, która byłaby ciągiem dalszym wojny płci. Ta książka to zaproszenie do rozmowy.<br><br>&lt;tit&gt;W przygotowaniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego