Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
punktu widzenia własnych interesów producent także ma szereg potrzeb i wymagań dotyczących wyrobu, odzwierciedlanych m.in. w jakości produkcyjnej. Oprócz ogółu potrzeb i wymagań, uzasadniających podjęcie prac projektowych, obiektem badań marketingowych jest całokształt pozostałych rynkowych uwarunkowań przebiegu cyklu istnienia wyrobu. Są to między innymi badania następujących rynków: wyrobów substytucyjnych oraz konkurentów, zaopatrzenia, pracy, kapitału i inwestycyjnego.
Badania marketingowe nie są jedynym rodzajem badań prognozowanego i planowanego przebiegu cyklu istnienia wyrobu, których wyniki są potrzebne do jego zaprojektowania. Nie mniej istotną rolę pełnią badania techniczne, dotyczące: techniki i technologii produkcji wyrobu, materiałów konstrukcyjnych, tendencji postępu technicznego (np. wynalazków, licencji, patentów), kierunków rozwoju
punktu widzenia własnych interesów producent także ma szereg potrzeb i wymagań dotyczących wyrobu, odzwierciedlanych m.in. w jakości produkcyjnej. Oprócz ogółu potrzeb i wymagań, uzasadniających podjęcie prac projektowych, obiektem badań marketingowych jest całokształt pozostałych rynkowych uwarunkowań przebiegu cyklu istnienia wyrobu. Są to między innymi badania następujących rynków: wyrobów substytucyjnych oraz konkurentów, zaopatrzenia, pracy, kapitału i inwestycyjnego.<br>Badania marketingowe nie są jedynym rodzajem badań prognozowanego i planowanego przebiegu cyklu istnienia wyrobu, których wyniki są potrzebne do jego zaprojektowania. Nie mniej istotną rolę pełnią badania techniczne, dotyczące: techniki i technologii produkcji wyrobu, materiałów konstrukcyjnych, tendencji postępu technicznego (np. wynalazków, licencji, patentów), kierunków rozwoju
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego