Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
stanowić zagrożenie ekologiczne, kontrola jakości wody.
Ich wpływ na strategie i działania marketingowe przedsiębiorstw
przedstawia tabl.19.
Przedsiębiorstwa muszą poszukiwać pewnej równowagi i kompromisu między działaniami proekologicznymi a rosnącymi z tego tytułu kosztami, wpływającymi na ceny ich produktów. Jest to szczególnie ważne dla firm działających na rynku międzynarodowym, które muszą konkurować z przedsiębiorstwami japońskimi i amerykańskimi. Przedsiębiorstwa z krajów Unii Europejskiej są w trudniejszej sytuacji, gdyż prawo w UE w zakresie ekologii jest ostrzejsze, niż w USA czy w krajach Azji. Oprócz prawnych wymogów dotyczących działań proekologicznych przedsiębiorstw, w ramach Unii Europejskiej istnieją mechanizmy pośredniego oddziaływania na producentów: wprowadzanie oznakowań produktów
stanowić zagrożenie ekologiczne, kontrola jakości wody.<br>Ich wpływ na strategie i działania marketingowe przedsiębiorstw<br>przedstawia tabl.19.<br>Przedsiębiorstwa muszą poszukiwać pewnej równowagi i kompromisu między działaniami proekologicznymi a rosnącymi z tego tytułu kosztami, wpływającymi na ceny ich produktów. Jest to szczególnie ważne dla firm działających na rynku międzynarodowym, które muszą konkurować z przedsiębiorstwami japońskimi i amerykańskimi. Przedsiębiorstwa z krajów Unii Europejskiej są w trudniejszej sytuacji, gdyż prawo w UE w zakresie ekologii jest ostrzejsze, niż w USA czy w krajach Azji. Oprócz prawnych wymogów dotyczących działań proekologicznych przedsiębiorstw, w ramach Unii Europejskiej istnieją mechanizmy pośredniego oddziaływania na producentów: wprowadzanie oznakowań produktów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego