Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
strategii promocyjnych i reklamowych wynikające z formuły marketing-mix są spójne i jasne. Istnieje jednak pytanie, czy sama formuła odpowiada realnym sytuacjom percepcji komunikatów reklamowych. Opis czynników decydujących o efektywności kampanii reklamowej uwzględnia klasyczny dla psychologicznych modeli komunikacji podział na cechy odbiorcy (grupy odbiorców) przekazu, cechy nadawcy przekazu oraz sposobu konstruowania wiadomości. Najistotniejsze znaczenie przypisywane jest motywacyjnej płaszczyźnie komunikacji wiążącej efektywność procesu reklamy z dostosowaniem formy i treści przekazów do hierarchii potrzeb i wartości reprezentatywnej dla danej grupy odbiorców.
Prezentowane w publikacjach ekonomicznych modele komunikacji rynkowej nie uwzględniają jednak wpływu na proces reklamy czynników związanych z ograniczeniami w odbiorze informacji wynikających
strategii promocyjnych i reklamowych wynikające z formuły marketing-mix są spójne i jasne. Istnieje jednak pytanie, czy sama formuła odpowiada realnym sytuacjom percepcji komunikatów reklamowych. Opis czynników decydujących o efektywności kampanii reklamowej uwzględnia klasyczny dla psychologicznych modeli komunikacji podział na cechy odbiorcy (grupy odbiorców) przekazu, cechy nadawcy przekazu oraz sposobu konstruowania wiadomości. Najistotniejsze znaczenie przypisywane jest motywacyjnej płaszczyźnie komunikacji wiążącej efektywność procesu reklamy z dostosowaniem formy i treści przekazów do hierarchii potrzeb i wartości reprezentatywnej dla danej grupy odbiorców. <br>Prezentowane w publikacjach ekonomicznych modele komunikacji rynkowej nie uwzględniają jednak wpływu na proces reklamy czynników związanych z ograniczeniami w odbiorze informacji wynikających
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego