Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
w tym miejscu zasygnalizować możliwość stosowania pojęcia "jakość zarządzania" oraz konieczność odróżniania go od pojęcia "zarządzanie jakością". W wyrażeniu "jakość zarządzania", zarządzanie występuje w roli przedmiotu (działania złożonego), któremu przysługuje pewna jakość (określenie 1.2). Zagadnienia jakości zarządzania nie znajdują się jednak w merytorycznym zakresie treści tej książki, mimo że konstytuują interesujący problem badawczy.
Określenie 3.1. stanowi dobry punkt wyjścia do ogólnego, uniwersalnego i usystematyzowanego rozwinięcia istoty zarządzania jakością w organizacjach. Najlepiej przeprowadzić je na tle systemu zarządzania, w układzie relacji pomiędzy systemem zarządzającym i zarządzanym oraz przy uwzględnieniu wzajemnych oddziaływań organizacji i jej otoczenia. Ogólny model zarządzania jakością w
w tym miejscu zasygnalizować możliwość stosowania pojęcia "jakość zarządzania" oraz konieczność odróżniania go od pojęcia "zarządzanie jakością". W wyrażeniu "jakość zarządzania", zarządzanie występuje w roli przedmiotu (działania złożonego), któremu przysługuje pewna jakość (określenie 1.2). Zagadnienia jakości zarządzania nie znajdują się jednak w merytorycznym zakresie treści tej książki, mimo że konstytuują interesujący problem badawczy.<br>Określenie 3.1. stanowi dobry punkt wyjścia do ogólnego, uniwersalnego i usystematyzowanego rozwinięcia istoty zarządzania jakością w organizacjach. Najlepiej przeprowadzić je na tle systemu zarządzania, w układzie relacji pomiędzy systemem zarządzającym i zarządzanym oraz przy uwzględnieniu wzajemnych oddziaływań organizacji i jej otoczenia. Ogólny model zarządzania jakością w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego