Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
sprzedające kosmetyki, komputery, artykuły sportowe i książki, rozwijają się głównie w Niemczech i w Holandii.
Domy sprzedaży wysyłkowej o uniwersalnym asortymencie po osiągnięciu fazy nasycenia zaczynają wchodzić w fazę spadku swego cyklu życia na rynku. Dotyczy to zwłaszcza krajów Europy Północnej. W krajach śródziemnomorskich ich rozwój jest słabszy, ponieważ tamtejsi konsumenci są w dużym stopniu nieufni wobec takich form zakupu. Można tu zauważyć podobieństwo do polskiego rynku, gdzie znaczenie domów sprzedaży wysyłkowej jest z podobnych przyczyn jeszcze niewielkie. Istotne znaczenie mają firmy sprzedaży wysyłkowej w Niemczech, gdyż ich udział w rynku detalicznym wynosi ok.5%. Dla porównania, we Francji i w
sprzedające kosmetyki, komputery, artykuły sportowe i książki, rozwijają się głównie w Niemczech i w Holandii.<br>Domy sprzedaży wysyłkowej o uniwersalnym asortymencie po osiągnięciu fazy nasycenia zaczynają wchodzić w fazę spadku swego cyklu życia na rynku. Dotyczy to zwłaszcza krajów Europy Północnej. W krajach śródziemnomorskich ich rozwój jest słabszy, ponieważ tamtejsi konsumenci są w dużym stopniu nieufni wobec takich form zakupu. Można tu zauważyć podobieństwo do polskiego rynku, gdzie znaczenie domów sprzedaży wysyłkowej jest z podobnych przyczyn jeszcze niewielkie. Istotne znaczenie mają firmy sprzedaży wysyłkowej w Niemczech, gdyż ich udział w rynku detalicznym wynosi ok.5%. Dla porównania, we Francji i w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego