Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nigdy nie osiąga formy idealnej. Istotność poszczególnych elementów jest efektem analizy wizerunku wymogów fazy kampanii, wagi poszczególnych elementów wizerunku produktu oraz ostatecznego charakteru związku między wszystkimi elementami przekazu. Uzależniona jest więc od:
1,
podstawowych informacji o produkcie;
2,
informacji tworzących kontekst użycia produktu w sytuacji, jaką opisuje wiadomość;

3,
informacji kontekstowych;
4,
całościowej struktury wiadomości, którą w uproszczeniu określić można typem przekazu, z uwagi na rodzaj przyjętej argumentacji i budowy formalnej.
Decyzja o ostatecznym znaczeniu części wizualnej wiadomości jest więc efektem kolejnych przybliżeń wzajemnych zależności między wymienionymi elementami. Decyzja określająca konstrukcję formy oraz zakres znaczenia warstwy wizualnej komunikatu jest bardzo często
nigdy nie osiąga formy idealnej. Istotność poszczególnych elementów jest efektem analizy wizerunku wymogów fazy kampanii, wagi poszczególnych elementów wizerunku produktu oraz ostatecznego charakteru związku między wszystkimi elementami przekazu. Uzależniona jest więc od: <br>1, <br>podstawowych informacji o produkcie; <br>2, <br>informacji tworzących kontekst użycia produktu w sytuacji, jaką opisuje wiadomość; <br>&lt;page nr=141&gt;<br>3, <br>informacji kontekstowych; <br>4, <br>całościowej struktury wiadomości, którą w uproszczeniu określić można typem przekazu, z uwagi na rodzaj przyjętej argumentacji i budowy formalnej. <br>Decyzja o ostatecznym znaczeniu części wizualnej wiadomości jest więc efektem kolejnych przybliżeń wzajemnych zależności między wymienionymi elementami. Decyzja określająca konstrukcję formy oraz zakres znaczenia warstwy wizualnej komunikatu jest bardzo często
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego