Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
tekstów tego typu jest zadaniem trudnym i pracochłonnym. Spotyka się je więc rzadziej niż można by tego oczekiwać, co wpływa pozytywnie na odbiór komunikatu, w stosunku do wiadomości konkurencyjnych. Jeśli argumentacja zmierza w efekcie końcowym do stwierdzenia, werdyktu, deklaracji lub zobowiązania, posługiwanie się zasadą przyczyny i skutku powoduje, że odbiorca kontrolować może stopień wiarygodności wniosku końcowego. Łatwiej ulega więc argumentacji. Nikt nie lubi sądów oczywistych lub podawanych bez uzasadnienia. W wielu przypadkach rezygnacja z zachowania związków przyczynowych powoduje, że wiadomość reklamowa działa wyłącznie na podstawie procesów skojarzeniowych oraz efektów związanych z częstotliwością docierania komunikatu.
Używanie przymiotników. Stosowanie przymiotników bez określenia przyczyny
tekstów tego typu jest zadaniem trudnym i pracochłonnym. Spotyka się je więc rzadziej niż można by tego oczekiwać, co wpływa pozytywnie na odbiór komunikatu, w stosunku do wiadomości konkurencyjnych. Jeśli argumentacja zmierza w efekcie końcowym do stwierdzenia, werdyktu, deklaracji lub zobowiązania, posługiwanie się zasadą przyczyny i skutku powoduje, że odbiorca kontrolować może stopień wiarygodności wniosku końcowego. Łatwiej ulega więc argumentacji. Nikt nie lubi sądów oczywistych lub podawanych bez uzasadnienia. W wielu przypadkach rezygnacja z zachowania związków przyczynowych powoduje, że wiadomość reklamowa działa wyłącznie na podstawie procesów skojarzeniowych oraz efektów związanych z częstotliwością docierania komunikatu. <br>Używanie przymiotników. Stosowanie przymiotników bez określenia przyczyny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego