Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
in. na jej podstawie zostały opracowane w 1990r. Zasady działalności reklamowej w programach Polskiego Radia i Telewizji i późniejsze unormowania. Poza tym Polska jest członkiem Rady Europy i musi brać pod uwagę normy prawne, tworzone w ramach tej organizacji. Stosowanie się przez poszczególne kraje do tych zasad reklamy telewizyjnej jest kontrolowane przez Komisję Europejską. Następujący przykład przedstawia jedną z możliwych reakcji na niewłaściwą reklamę.

Przykład: Komisja Europejska a reklama we Włoszech

Komisja Europejska zarzuciła w drugiej połowie 1994 r. Włochom, że w tym kraju niewłaściwie jest realizowana Europejska konwencja o telewizji bez granic.
Zdaniem przedstawiciela Komisji Włochy nie zastosowały się do
in. na jej podstawie zostały opracowane w 1990r. Zasady działalności reklamowej w programach Polskiego Radia i Telewizji i późniejsze unormowania. Poza tym Polska jest członkiem Rady Europy i musi brać pod uwagę normy prawne, tworzone w ramach tej organizacji. Stosowanie się przez poszczególne kraje do tych zasad reklamy telewizyjnej jest kontrolowane przez Komisję Europejską. Następujący przykład przedstawia jedną z możliwych reakcji na niewłaściwą reklamę.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Komisja Europejska a reklama we Włoszech&lt;/&gt;<br><br>Komisja Europejska zarzuciła w drugiej połowie 1994 r. Włochom, że w tym kraju niewłaściwie jest realizowana Europejska konwencja o telewizji bez granic.<br>Zdaniem przedstawiciela Komisji Włochy nie zastosowały się do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego