Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 5/04
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
floty

Dyrektor Urzędu Morskiego Piotr Nowakowski zapewnia, że wydane przez niego zarządzenie regulujące ruch statków białej floty w świnoujskim porcie, nie miało na celu dyskryminowania jakichkolwiek spółek portowych czy armatorów i nie było jego autorskim pomysłem. Na zmianę przepisów portowych naciskał przede wszystkim zarząd Świnoujścia. We wczorajszym wydaniu Kuriera opisaliśmy kontrowersyjne zarządzenie UMS, zgodnie z którym od 9 bm. wszystkie statki pasażerskie pływające do niemieckich kurortów odprawiane mają być wyłącznie przy nabrzeżu Basenu Północnego, dzierżawionego przez Żeglugę Pomorską. Przeciwko takiemu rozwiązaniu protestują konkurencyjni armatorzy oraz spółki portowe, które są właścicielami lub dzierżawcami innych nabrzeży w świnoujskim porcie. Wczoraj dyrektor UMS Piotr
floty&lt;/&gt;<br><br>Dyrektor Urzędu Morskiego Piotr Nowakowski zapewnia, że wydane przez niego zarządzenie regulujące ruch statków białej floty w świnoujskim porcie, nie miało na celu dyskryminowania jakichkolwiek spółek portowych czy armatorów i nie było jego autorskim pomysłem. Na zmianę przepisów portowych naciskał przede wszystkim zarząd Świnoujścia. We wczorajszym wydaniu Kuriera opisaliśmy kontrowersyjne zarządzenie UMS, zgodnie z którym od 9 bm. wszystkie statki pasażerskie pływające do niemieckich kurortów odprawiane mają być wyłącznie przy nabrzeżu Basenu Północnego, dzierżawionego przez Żeglugę Pomorską. Przeciwko takiemu rozwiązaniu protestują konkurencyjni armatorzy oraz spółki portowe, które są właścicielami lub dzierżawcami innych nabrzeży w świnoujskim porcie. Wczoraj dyrektor UMS Piotr
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego