Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wysokie, jednak w przeliczeniu na jednostkę produktu są niewielkie, co jest wynikiem korzyści skali, produkty są na wysokim poziomie jakościowym, jednak nie muszą zaliczać się do najbardziej nowoczesnych, firmy często działają na niektórych rynkach we współpracy z lokalnymi partnerami, jeśli dzięki temu uzyskują łatwość wejścia na te rynki, lub gdy korzystna jest współpraca z miejscowymi dostawcami.
Tendencję w kierunku przyjęcia tej strategii można zaobserwować wśród niektórych europejskich producentów artykułów gospodarstwa domowego tzw. białej techniki, czyli pralek i lodówek. Przykładem mogą być tacy producenci włoscy, jak Zanussi i Candy i szwedzka firma Elektrolux. Paneuropejska strategia luk rynkowych Strategie polegające na działaniu w
wysokie, jednak w przeliczeniu na jednostkę produktu są niewielkie, co jest wynikiem korzyści skali, produkty są na wysokim poziomie jakościowym, jednak nie muszą zaliczać się do najbardziej nowoczesnych, firmy często działają na niektórych rynkach we współpracy z lokalnymi partnerami, jeśli dzięki temu uzyskują łatwość wejścia na te rynki, lub gdy korzystna jest współpraca z miejscowymi dostawcami.<br>Tendencję w kierunku przyjęcia tej strategii można zaobserwować wśród niektórych europejskich producentów artykułów gospodarstwa domowego tzw. białej techniki, czyli pralek i lodówek. Przykładem mogą być tacy producenci włoscy, jak Zanussi i Candy i szwedzka firma Elektrolux. Paneuropejska strategia luk rynkowych Strategie polegające na działaniu w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego