Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
jako miłą rozrywkę i
nawet nie usiłują ich zdyskontować - mówi pragnący zachować anonimowość
wysoki urzędnik administracji rządowej.
Bez profesjonalnej promocji naszego
kraju nie wejdziemy
do grona liczących się państw świata
Zupełnie inaczej takie okazje wykorzystują kraje traktujące swoją promocję
poważnie. Wzorem może być Kanada, która każdego roku wybiera jeden, dwa
kraje, które są dla niej w danym okresie najbardziej interesujące.
Przygotowania do wizyty trwają kilka miesięcy. Analizuje się możliwości
gospodarcze tego kraju i niezwykle starannie selekcjonuje przyszłych
rozmówców. W skład delegacji wchodzi zwykle kilkudziesięciu biznesmenów.
Każdy z nich wie, co chce osiągnąć. Pozarządowi członkowie tak
wyselekcjonowanego Team Canada w całości pokrywają
jako miłą rozrywkę i<br>nawet nie usiłują ich zdyskontować - mówi pragnący zachować anonimowość<br>wysoki urzędnik administracji rządowej.<br>Bez profesjonalnej promocji naszego<br>kraju nie wejdziemy<br>do grona liczących się państw świata<br>Zupełnie inaczej takie okazje wykorzystują kraje traktujące swoją promocję<br>poważnie. Wzorem może być Kanada, która każdego roku wybiera jeden, dwa<br>kraje, które są dla niej w danym okresie najbardziej interesujące.<br>Przygotowania do wizyty trwają kilka miesięcy. Analizuje się możliwości<br>gospodarcze tego kraju i niezwykle starannie selekcjonuje przyszłych<br>rozmówców. W skład delegacji wchodzi zwykle kilkudziesięciu biznesmenów.<br>Każdy z nich wie, co chce osiągnąć. Pozarządowi członkowie tak<br>wyselekcjonowanego Team Canada w całości pokrywają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego