Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
chce kupić jakiś produkt Amwaya. Najczęściej jednak dystrybutor zjawia się wcześniej i to on kreuje popyt. Według badań CBOS z maja 1997 roku, ze sprzedażą bezpośrednią zetknęła się już ponad połowa Polaków: 60 procent w domu, 52 procent w miejscu pracy. Tymi, którzy proponowali im zakup, byli najczęściej najbliżsi znajomi, krewni i koledzy z pracy lub osoby przez nich rekomendowane. Rzadko ktoś przypadkowy. 14 procent respondentów CBOS dokonało zakupu jeden raz, kolejne 14 procent - kilka razy. Aż 71 procent badanych nigdy nie kupowało produktów sprzedawanych bezpośrednio przez dystrybutorów lub też nie chciało się do tego przyznać. Tylko co setny stwierdził, że
chce kupić jakiś produkt Amwaya. Najczęściej jednak dystrybutor zjawia się wcześniej i to on kreuje popyt. Według badań CBOS z maja 1997 roku, ze sprzedażą bezpośrednią zetknęła się już ponad połowa Polaków: 60 procent w domu, 52 procent w miejscu pracy. Tymi, którzy proponowali im zakup, byli najczęściej najbliżsi znajomi, krewni i koledzy z pracy lub osoby przez nich rekomendowane. Rzadko ktoś przypadkowy. 14 procent respondentów CBOS dokonało zakupu jeden raz, kolejne 14 procent - kilka razy. Aż 71 procent badanych nigdy nie kupowało produktów sprzedawanych bezpośrednio przez dystrybutorów lub też nie chciało się do tego przyznać. Tylko co setny stwierdził, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego