Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2930
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
Na szczęście jest jeszcze żeńska drużyna zajmująca się dopingiem z urzędu - oczywiście w barwach wszystkich sponsorów. Ta klaszcze (i piszczy) za wszystkich obecnych.
Rozstrzygające zbicie. Ze Staszka pot leje się strumieniami. Podbiegają organizatorzy - czas zmienić koszulkę. Logo się zabrudziło.

Polska szkoła marketingu
Nie jest tak, że tylko obce wzorce promocji królują na rodzimej plaży. Polski rybak też potrafi. W Niechorzu własną szkołę marketingu prezentuje codziennie właściciel kutra NIE - 10 (z wyskrobanym na burcie napisem "Tytanic"). Około południa - co nie jest dla rybaków porą normalną - żółta łódź sprawiająca wrażenie, że za moment stanie się łodzią podwodną, zawija do prowizorycznej przystani, pełnej plażowiczów
Na szczęście jest jeszcze żeńska drużyna zajmująca się dopingiem z urzędu - oczywiście w barwach wszystkich sponsorów. Ta klaszcze (i piszczy) za wszystkich obecnych.<br>Rozstrzygające zbicie. Ze Staszka pot leje się strumieniami. Podbiegają organizatorzy - czas zmienić koszulkę. Logo się zabrudziło.<br><br>&lt;tit1&gt;Polska szkoła marketingu&lt;/&gt;<br>Nie jest tak, że tylko obce wzorce promocji królują na rodzimej plaży. Polski rybak też potrafi. W Niechorzu własną szkołę marketingu prezentuje codziennie właściciel kutra NIE - 10 (z wyskrobanym na burcie napisem &lt;name type="tit"&gt;"Tytanic"&lt;/&gt;). Około południa - co nie jest dla rybaków porą normalną - żółta łódź sprawiająca wrażenie, że za moment stanie się łodzią podwodną, zawija do prowizorycznej przystani, pełnej plażowiczów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego