Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wartościowania skłania do silnego akcentowania następstw zdarzeń prezentowanych w filmie oraz określania przyczyn powstawania określonych korzyści i użyteczności.
Wartość tworzona na skutek doznań oraz stanów emocjonalnych wywoływanych przez kontakt z obiektem. Ta forma powstawania wartości przypisywanej obiektowi lub sytuacji jest efektem związków skojarzeniowych, wiążących cechy obiektu z określonymi silnymi i krótkotrwałymi stanami pobudzenia emocjonalnego, jakiego doświadcza użytkownik. Przeżycia te wiążą się z uczuciem przyjemności lub redukcji przykrości (np. doznanie ulgi), zaś stopień uświadomienia sobie ich treści jest silnie ograniczony. Podstawowe dla procesów emocji są następujące wymiary: przykry-przyjemny oraz dążę-unikam. Jeśli doznania osiągają bardziej złożoną formę, trwają dłużej i są
wartościowania skłania do silnego akcentowania następstw zdarzeń prezentowanych w filmie oraz określania przyczyn powstawania określonych korzyści i użyteczności. <br>Wartość tworzona na skutek doznań oraz stanów emocjonalnych wywoływanych przez kontakt z obiektem. Ta forma powstawania wartości przypisywanej obiektowi lub sytuacji jest efektem związków skojarzeniowych, wiążących cechy obiektu z określonymi silnymi i krótkotrwałymi stanami pobudzenia emocjonalnego, jakiego doświadcza użytkownik. Przeżycia te wiążą się z uczuciem przyjemności lub redukcji przykrości (np. doznanie ulgi), zaś stopień uświadomienia sobie ich treści jest silnie ograniczony. Podstawowe dla procesów emocji są następujące wymiary: przykry-przyjemny oraz dążę-unikam. Jeśli doznania osiągają bardziej złożoną formę, trwają dłużej i są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego