Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Poczta Polska
Rok: 2003
marką DHL. Jest to poniekąd konieczne, gdyż w ub. roku wartość przejętych przez Pocztę Niemiecką różnych firm na świecie przekroczyła 6 mld euro. Często ich czynności dublowały się, na czym tylko traciła efektywność działania. Uniemożliwiało to zaoferowanie klientom bardziej wyspecjalizowanych, a więc i droższych usług. Dlatego nowy program, znany pod kryptonimem STAR ("Gwiazda"), powstał według dyrektora generalnego Klausa Zumwinkla jako "logiczna konkluzja" stworzenia przez Deutsche Post światowej i europejskiej sieci logistycznej. - Gdy nastałem tu jako szef firmy w 1990 r:, postawiliśmy sobie zadanie przekształcenia starej i nieruchawej Poczty Niemieckiej z wysokim corocznym deficytem w dynamiczną, przynoszącą zyski działalność.
I udało się
marką DHL. Jest to poniekąd konieczne, gdyż w ub. roku wartość przejętych przez Pocztę Niemiecką różnych firm na świecie przekroczyła 6 mld euro. Często ich czynności dublowały się, na czym tylko traciła efektywność działania. Uniemożliwiało to zaoferowanie klientom bardziej wyspecjalizowanych, a więc i droższych usług. Dlatego nowy program, znany pod kryptonimem STAR ("Gwiazda"), powstał według dyrektora generalnego Klausa Zumwinkla jako "logiczna konkluzja" stworzenia przez Deutsche Post światowej i europejskiej sieci logistycznej. - Gdy nastałem tu jako szef firmy w 1990 r:, postawiliśmy sobie zadanie przekształcenia starej i nieruchawej Poczty Niemieckiej z wysokim corocznym deficytem w dynamiczną, przynoszącą zyski działalność.<br>I udało się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego