Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dom
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1985
DESKA RATUNKU
Obserwacje Jadwigi Kulczyckiej, byłego organizatora reklamy, szefowej sklepu "Kupno-Sprzedaż"
Mój zawód organizatora reklamy zawsze był związany z modą. Sytuacja kryzysowa, gdy nie było co reklamować, zmusiła mnie do szukania innego sposobu na życie. Oczywiście chciałam znaleźć coś, co umiem i lubię robić. Spróbowałam poprowadzić punkt "kupno-sprzedaż" - kryzysową deskę ratunku dla niedoubranych Polaków. Po raz pierwszy stanęłam za ladą trzy lata temu. Początkowo było to dość stresujące, bo o handlu miałam pojęcie tylko teoretyczne. Tymczasem okazało się, że brak rutyny bardziej mi się przydawał, niż przeszkadzał. Sporo pomogli, i nadal pomagają, przyjaciele: Kiedy zaczynałam, lokal sklepowy był w
DESKA RATUNKU&lt;/&gt;<br>&lt;intro&gt;Obserwacje Jadwigi Kulczyckiej, byłego organizatora reklamy, szefowej sklepu "Kupno-Sprzedaż"&lt;/&gt;<br>Mój zawód organizatora reklamy zawsze był związany z modą. Sytuacja kryzysowa, gdy nie było co reklamować, zmusiła mnie do szukania innego sposobu na życie. Oczywiście chciałam znaleźć coś, co umiem i lubię robić. Spróbowałam poprowadzić punkt "kupno-sprzedaż" - kryzysową deskę ratunku dla &lt;orig&gt;niedoubranych&lt;/&gt; Polaków. Po raz pierwszy stanęłam za ladą trzy lata temu. Początkowo było to dość stresujące, bo o handlu miałam pojęcie tylko teoretyczne. Tymczasem okazało się, że brak rutyny bardziej mi się przydawał, niż przeszkadzał. Sporo pomogli, i nadal pomagają, przyjaciele: Kiedy zaczynałam, lokal sklepowy był w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego