Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
bardziej jednorodne tempo wzrostu gospodarczego we wszystkich krajach Unii Europejskiej z wyjątkiem Wielkiej Brytanii, która rozwijała się nieco wolniej. W 1993r. zanotowano spadek produkcji. Tendencje recesyjne zostały zahamowane w 1994r. Widać to analizując dane tabl. 3.
Jak widać z tabl. 3, od 1994 r. następuje poprawa sytuacji makroekonomicznej, po szczególnie kryzysowym roku 1993 odnotowuje się wzrost PKB we wszystkich 15 krajach Unii Europejskiej. Przełamanie recesji w krajach Unii Europejskiej jest z pewnością bardzo istotną zmianą warunków działania przedsiębiorstw w tym regionie i stwarza szansę rozwijania tam przedsięwzięć gospodarczych. Kolejnym czynnikiem wymagającym przedstawienia w charakterystyce makroekonomicznego otoczenia działań przedsiębiorstw w UE jest
bardziej jednorodne tempo wzrostu gospodarczego we wszystkich krajach Unii Europejskiej z wyjątkiem Wielkiej Brytanii, która rozwijała się nieco wolniej. W 1993r. zanotowano spadek produkcji. Tendencje recesyjne zostały zahamowane w 1994r. Widać to analizując dane tabl. 3.<br>Jak widać z tabl. 3, od 1994 r. następuje poprawa sytuacji makroekonomicznej, po szczególnie kryzysowym roku 1993 odnotowuje się wzrost PKB we wszystkich 15 krajach Unii Europejskiej. Przełamanie recesji w krajach Unii Europejskiej jest z pewnością bardzo istotną zmianą warunków działania przedsiębiorstw w tym regionie i stwarza szansę rozwijania tam przedsięwzięć gospodarczych. Kolejnym czynnikiem wymagającym przedstawienia w charakterystyce makroekonomicznego otoczenia działań przedsiębiorstw w UE jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego