Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
podmiot wobec reklamowanego obiektu.
Wpływ reklamy na tworzenie się ostatecznej struktury postawy wobec desygnatu przekazów reklamowych jest najsilniejszy w stosunku do obiektów słabo angażujących oraz nabywanych impulsywnie. Efekt ten wynika prawdopodobnie z redukcji fazy rozbudowywania związku odbiorcy z przedmiotem postawy oraz silnym wpływem na proces tworzenia się postawy tej fazy, która jest oparta na powtarzaniu kontaktu z przekazem reklamowym. W stosunku do tych klas produktów budżety kampanii reklamowej osiągają najwyższe wartości.
Proces tworzenia się postawy, wobec desygnatu wiadomości zależny jest także od przyjętej strategii komunikacyjnej oraz struktury przekazu. Zdaniem Richarda Petty'ego i Johna Cacioppo centralna strategia perswazji, związana z silnym rozwojem komponentu
podmiot wobec reklamowanego obiektu. <br>Wpływ reklamy na tworzenie się ostatecznej struktury postawy wobec desygnatu przekazów reklamowych jest najsilniejszy w stosunku do obiektów słabo angażujących oraz nabywanych impulsywnie. Efekt ten wynika prawdopodobnie z redukcji fazy rozbudowywania związku odbiorcy z przedmiotem postawy oraz silnym wpływem na proces tworzenia się postawy tej fazy, która jest oparta na powtarzaniu kontaktu z przekazem reklamowym. W stosunku do tych klas produktów budżety kampanii reklamowej osiągają najwyższe wartości. <br>Proces tworzenia się postawy, wobec desygnatu wiadomości zależny jest także od przyjętej strategii komunikacyjnej oraz struktury przekazu. Zdaniem Richarda Petty'ego i Johna Cacioppo centralna strategia perswazji, związana z silnym rozwojem komponentu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego