Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 09.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
mieszkaniec Wilgi. - A Bora-Komorowskiego już teraz się korkuje. Z trasy skręt byłby możliwy praktycznie tylko w lewo, właśnie w sam środek osiedla. Bora-Komorowskiego i Fieldorfa to dwie główne ulice, na których opiera się komunikacja Gocławia, osiedla bloków, gdzie mieszka kilka tysięcy osób. A Bora to wąska, dwupasmowa jezdnia, która w dodatku kończy się "wąskim gardłem" - Egipską i Saską. Wprawdzie jest rezerwa terenu na poszerzenie, ale Zarząd Dróg Miejskich nie ma w planach takiej inwestycji.

Nie ma takiego pomysłu

Pełnomocnik prezydenta Warszawy ds. budowy trasy Jerzy Hertel (członek zarządu gminy Centrum) zaprzecza, że istnieje pomysł poprowadzenia komunikacji przez osiedle. - Część
mieszkaniec Wilgi. - A Bora-Komorowskiego już teraz się korkuje. Z trasy skręt byłby możliwy praktycznie tylko w lewo, właśnie w sam środek osiedla. Bora-Komorowskiego i Fieldorfa to dwie główne ulice, na których opiera się komunikacja Gocławia, osiedla bloków, gdzie mieszka kilka tysięcy osób. A Bora to wąska, dwupasmowa jezdnia, która w dodatku kończy się "wąskim gardłem" - Egipską i Saską. Wprawdzie jest rezerwa terenu na poszerzenie, ale Zarząd Dróg Miejskich nie ma w planach takiej inwestycji. <br><br>&lt;tit&gt;Nie ma takiego pomysłu&lt;/&gt;<br><br>Pełnomocnik prezydenta Warszawy ds. budowy trasy Jerzy Hertel (członek zarządu gminy Centrum) zaprzecza, że istnieje pomysł poprowadzenia komunikacji przez osiedle. - Część
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego