Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
która jest związana z tą strategią, może odnosić się do: technologii - jeśli pewne sposoby wytwarzania nie są najbardziej efektywne dla działań w dużej skali na wielu rynkach, jest to szansa dla firm działających w lukach rynkowych, produktu - tak, jak w przypadku firmy Rolls Royce, koncentrującej się na produkcji luksusowych samochodów, które są sprzedawane na wielu rynkach świata, obszarów geograficznych - czyli działania w tych krajach, które okazują się najbardziej atrakcyjne, co można ustalić np. za pomocą prezentowanej wcześniej metody profilu atrakcyjności rynków, pewnych faz cyklu życia produktu, faz procesu produkcyjnego - wiele przedsiębiorstw specjalizuje się w pewnych etapach procesu produkcyjnego, np. wytwarzanie podzespołów w
która jest związana z tą strategią, może odnosić się do: technologii - jeśli pewne sposoby wytwarzania nie są najbardziej efektywne dla działań w dużej skali na wielu rynkach, jest to szansa dla firm działających w lukach rynkowych, produktu - tak, jak w przypadku firmy Rolls Royce, koncentrującej się na produkcji luksusowych samochodów, które są sprzedawane na wielu rynkach świata, obszarów geograficznych - czyli działania w tych krajach, które okazują się najbardziej atrakcyjne, co można ustalić np. za pomocą prezentowanej wcześniej metody profilu atrakcyjności rynków, pewnych faz cyklu życia produktu, faz procesu produkcyjnego - wiele przedsiębiorstw specjalizuje się w pewnych etapach procesu produkcyjnego, np. wytwarzanie podzespołów w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego